Páginas

sábado, 15 de outubro de 2011

The Blues Brothers - Everybody Needs Somebody to Love



The Blues Brothers


English
Everybody needs somebody to love

Were so glad to see so many of you lovely people here tonight,
and we would especially like to welcome all the
representatives of Illinois law enforcement community
who have chosen to join us here in the palace hotel ballroom at this time
we do sincerely hope you all enjoy the show,
and please remember people, that no matter who you are,
and what you do to live, thrive and survive,
there still some things that make us all the same
you, me, them, everybody, everybody

Everybody needs somebody
Everybody needs somebody to love
someone to love, (someone to love)
Sweetheart to miss, (sweetheart to miss)
Sugar to kiss, (sugar to kiss)

I need you, you, you,
I need you, you, you, in the morning
(you, you, you) when my souls on fire

Sometimes I feel
I feel a little sad inside
When my baby mistreats me
I never, never, never have a place to hide
I need you

Sometimes I feel
I feel a little sad inside
When my baby mistreats me
I never, never, never have a place to hide
I need you, you, you,

You know people when you do find that somebody, Hold that woman, hold that man
Love him, hold him, squeeze her, please her, hold her
Squeeze and please that person, give em all your love
Signify your feelings with every gentle caress
Because it's so important to have that special somebody
To hold, kiss, miss, squeeze and please

Everybody needs somebody
Everybody needs somebody, to love
(Everybody)
Someone to love
(needs somebody)
Sweetheart to miss
(Everybody)
Sugar to kiss
(needs somebody)

I need you, you, you,
I need you, you, you,
I need you, you, you, (Everybody)
needs somebody,

Everybody
needs somebody, (in the morning)
Everybody (Wen my soul's on fire), needs somebody,
Everybody needs somebody


Português
Todo mundo precisa de alguém para amar 

Estamos tão felizes de ver tanta gente adorável aqui nesta noite, 
e queremos especialmente dar as boas-vindas a todos os 
representantes da força policial de Illinois 
que escolheram estar aqui conosco no salão de bailes do Palace Hotel esta noite 
e nós sinceramente esperamos que todos aproveitem o show, 
e lembrem-se, que não importa quem você é, 
e o que você faz para viver, prosperar e sobreviver, 
há ainda algumas coisas que nos fazem todos iguais. 
você, eu, eles, todo mundo, todo mundo. 
Todo mundo precisa de alguém 

Todo mundo precisa de alguém para amar 
alguém para amar, (alguém para amar) 
Amor para sentir falta, (amor para sentir falta) 
Doce para beijar, (doce para beijar) 

Eu preciso de você, você, você 
Eu preciso de você, você, você, pela manhã 
(você, você, você) quando minha alma está em chamas 

Às vezes me sinto 
Me sinto um pouco triste aqui dentro 
Quando meu amor me maltrata 
Eu nunca, nunca, nunca tenho um lugar para me esconder 
Eu preciso de você 

Às vezes me sinto 
Me sinto um pouco triste aqui dentro 
Quando meu amor me maltrata 
Eu nunca, nunca, nunca tenho um lugar para me esconder 
Eu preciso de você, você, você 

Vocês sabem quando você encontra esse alguém, segure aquela mulher, segure aquele homem 
Ame-o, abrace-o, aperte-a, agrade-a, segure-a, 
Aperte e agrade essa pessoa, dê-lhe todo o seu amor 
Represente seus sentimentos com cada carícia suave 
Porque é tão importante ter esse alguém especial 
Para segurar, beijar, sentir falta, apertar e agradar 
Todo mundo precisa de alguém 

Todo mundo precisa de alguém para amar 
(Todo mundo) 
Alguém para amar 
(precisa de alguém) 
Amor para sentir falta 
(Todo mundo) 
Doce para beijar 
(precisa de alguém) 

Eu preciso de você, você, você 
Eu preciso de você, você, você 
Eu preciso de você, você, você, (Todo mundo) 
precisa de alguém, 

Todo mundo 
precisa de alguém, (pela manhã) 
Todo mundo (quando minha alma está em chamas), precisa de alguém, 
Todo mundo, precisa de alguém,

Nenhum comentário:

Postar um comentário